Jävla skitdag!!





Dagen har spenderats med min Sara som är hemma i några dagar :)
Kul att få umgås med henne lite.. Det händer ju inte så ofta nu för tiden vilket jag saknar!!
Var så himla skönt att att bara ligga på soffan på ekorr och prata om viktiga och helt oviktiga saker :)
Så var vi förbi på facket för jag skulle fixa och gå över till kommunal men när jag sen ringer hrf så är jag utskriven därifrån p.g.a bristande betalning, WHAT liksom!! Jag har varken fått inbetalningskort, påminnelse lr nåt besked om att jag blivit utskriven.. Så säger hon "men det står här att det är utskickat, till TUNASTIGEN.. Men hallå jag har liksom flyttat därifrån för 2år sen och gjorde då adressändring med eftersänd post..
Hon sa att jag kunde prova skriva en överklagan men trodde inte att det skulle hjälpa.. Jävla fittfack!! Jag har varit med i 2,5år och nu står jag på 0 igen.. BAJS!!

Och inte nog med det, när vi kommer ut från facket så har jag fått parkeringsböter!!
YES vilken bra dag!! Allting går emot mig..


Kommentarer
Ida

FUCK vad jobbigt. Fack är inte roliga att ha att göra med. Suck

2008-10-22 @ 20:00:28
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0