Jag får det inte att gå ihop




Alltså nu är det så här att igår googla jag på lågt blodtryck för att se om man kan göra nånting för att det ska bli bättre..
Och där står det att fysisk aktivitet och regelbunden motion motverkar lågt blodtryck. Men då undrar jag hur fan det ska gå till när man är så trött hela tiden så man knappt orkar hålla sig vaken. Jag får det liksom inte att gå ihop.. För nu är det så att jag har kännt mig så himla trött dom senaste dagarna så jag har bara velat ligga och sova hela dagarna men det funkar ju som inte när man ska vara på jobbet.. Och då är man inte så jätte sugen på att gå ut och gå lr liknande..  Igår somnade jag dessutom kl 21 och har sovit till 7 på morrron och det behövdes verkligen men jag har ändå varit svin trött idag..  Får hoppas att det blir bättre snart för annars blir det jobbigt.. Man är ju nog trött som det är iaf såhär mot slutet..

Nå nu ska jag sluta klaga!!

Tror jag ska spola upp ett bad och sedan krypa ner i sängen och se oth när Jocke kommer hem :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0