Idag har jag varit himla duktig





Vaknade typ vid tio lr nå sånt på morron, steg upp efter ett tag och käkade frulle och sen fixade jag frukorst på sängen till Jocke :) Annars hade han sovit bort hela dagen..
Började rensa i alla räkningar som legat huller om buller så man har inte vetat vilka som är betalda och inte men nu har jag fixat så fint :)
Sen har jag plockat ihop överallt, tagit ner gardinerna i köket. Dammtorkat och dammsugit sen ner på byn och kollade på tävlingarna som bandylagen var med i..
Sen när vi kom hem så fortsatte städandet och så kom Jockes föräldrar och hjälpte oss att röja undan allt skrot i det andra sovrummet och Jocke och hans pappa byggde ihop skötbordet medans jag och hans mamma fixade med nya gardiner till köket och var upp med grejer i förrådet och kastade massa skrot..
Så har vi fått hängt upp en tavla i köket (äntligen)
Så nu är hela lägenheten städad och fin :)
Känns så himla skönt att äntligen ha fått städat ordentligt här för hur mkt jag än har velat göra det så har jag inte orkat men nu jävlar :)


Ikväll har Tesse varit här och vi har sett tv och pratat :)
Himla skönt att ta det lugnt och bara vara!!
Så byggde vi även ihop babysittern som nu skulle vara så himla lätt att bygga ihop men det tyckte dock inte vi att den var :)


Nu ska jag ta och dejta john blund så man inte sover bort hela dagen imorron




Natti natti


Kommentarer
Hanna

då vill vi se hur skötbordet ser ut ;) FOTA! Och bilbarnstolen också som ni köpt.. Jag är nyfiken :)

2008-10-19 @ 15:50:15
URL: http://wildbee.blogg.se/
Alina

Hejhej:) bara kollar om det funkar att kommentera:)

2008-10-19 @ 15:56:41
URL: http://emmiealina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0