Bristningar




Jag satt och läste på expressen och såg där dom lagt upp bilder på olika kvinnors magar efter att dom fött barn.. En del hade en hel del bristningar medans man inte ens såg på en del att dom fött barn.. Man ska ju egentligen inte klaga om man får bristningar för det är ju som någonting man får räkna med när man blir gravid och dessutom så har man ju burit på ett litet liv i 9 månader så lyckan över att ha fått en liten bebis borde ju övervinna besvikelsen över att man fått en mage man inte är nöjd med.. Vissa får bristningar andra inte.. Det är ju beroende på hur just din kropp reagerar.. Men det är ändå tråkigt om man får så mkt så man ska må dåligt av det sen.. 
Än så länge har jag inte fått nå  ristningar alls och jag hoppas att det fortsätter så men samtidigt så var jag helt inställd på att jag skulle få en hel del så vi får se hur man ser ut när det är klart :)




Kommentarer
Bea

jag fick bristningar ungefär kring v36... inte så vackert ;) men man har ju en vacker anledning i alla fall!

2008-10-29 @ 23:27:23
URL: http://sannabertils.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0