What to do






Jag kunde verkligen inte hålla mig igår kväll så jag strök gardinerna jag köpte på Ikea till barnrummet och hängde upp dom :) Så plockade jag bort lite andra saker därifrån och sen dammsög jag.. Gud så duktig jag kände mig :) Men jag skulle vilja ha dom andra möblerna som vi tänkt ha där inne så man får det klart som man vill ha det.. Ska köpa en expedit hylla på Ikea med 16 fack och även en fåtölj att ha där inne.. Så ska vi ha en spjälsäng från Jockes mormor och morfar men när vi var där här om dan och dom tog ner den från vinden så hittade dom inte skruvarna så dom skulle fixa skruvar och så :) Himla snällt!!

 Jag skulle iaf behöva dammsuga resten av lägenheten för det är dammtussar lire överallt och fullt med sand i hallen.. Jag gillar inte när det är fullt med sand i hallen som fastnar under sockarna och sen far i skorna när man tar på sig dom.. Skulle även behöva ta in ute möblerna från balkongen men det får Jocke fixa med ;) Så måste vi köpa blomjord och sätta om blommorna i dom nya krukorna men det blir då inte idag..
Nåja nu ska jag försöka göra nån nytta..


LATER!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0