Blööö






Usch jag känner mig helt omotiverad till allt idag.. Har ingen större lust att göra nå alls så jag ska nog ligga här i sängen och kolla film bara..
Skulle helst vilja se oth men eftersom att min kära karl oxå ser det med mig så blir det så jobbigt om han ska måsta se ikapp sen så det blir nån film ist.. Börjar inte jobba förrän 16.45 så jag har ju en stund på mig... Men imorron är jag ledig vilket ska bli riktigt skönt!! Nova fyller dessutom 2år imorron så då ska vi dit på kalas :) Hon blir ju stora tjejen nu mosters lilla charmtroll :)

Btw så ringde Jockes mamma igår och sa att vaggan är klar och att hans mormor och morfar har köpt oss en spjälsäng :) Det hade dom ju verkligen inte behövt göra men himla snällt var det :)
Shit så jag längtar tills bebben kommer, ska bli så spännande och få se om det är en tös eller en gosse!! För att inte tala om hur mysigt det ska bli med en liten krabat att snossa på och allt annat som hör till :)


Nu film


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0