Tisdag 25/11





Idag är det 25 November vilket innebär att det är exakt 1månad kvar till BF.. Shit vad tiden går fort :)











Dagen har spenderats på följande vis

J var ledig idag så det blev massa mys och frukost tillsammans
Hämtade lillasyster på skolan och följde med henne till frisörskolan när hon klippte sig och hon blev jätte fin i håret
Varit på info på fk
Varit med Ida och Sia på myggan och sen tittade vi runt i gallerian och sen for vi på coop och nu sitter jag här

Igår var jag och Sara förbi hos mamma och där bjöds det på glögg, hur gott som helst.. Brukar annars tycka att glögg har en stark smak men inte den här, den var verkligen jätte god så den ska jag ta och inhandla hit hem :)

Alltså jag är så sjukt sugen på att julpynta MYCKE!! jag brukar annars inte vara så himla brydd uti sånt men nu den senaste veckan har jag kommit på massa julpynt som jag vill ha.. Skulle vilja ha en sån där adventsljusstake som man brukar ha mossa i och jag hittade en idag som jag tyckte var rätt fin men då har vi bara ett problem.. Jag gillar inte såna där ljus för det känns som att det ska börja brinna så jag har alltid bara värmaljus här hemma.. Så ska man ju även ha mossa i dom där och det känns ju ännu mer riskabelt.. Ojoj hur ska jag göra?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0