Sara den bästa!!






Läste Saras nogg och blev helt tårögd.. Saknar dig oxå massor gumman!! Skulle jag få välja så skulle du flytta hem till mig igen fast helst av allt så hade du aldrig flyttat ifrån mig!! Men jag är glad för din skull ska du veta.. Att du vågade ta det stora steget att flytta ifrån allt helt själv och att du trots motgångar har klarat av allting så bra.. Fast det kan ju bero på att du har världens bästa familj oxå som alltid ställer upp :) Tycker det är så himla kul att du ska få åka iväg till Åre och spendera vintern där, tror det kommer bli en riktigt upplevlse och något du aldrig glömmer!! Hade varit kul att få prova på något sånt men jag ångrar abslout inte dom valen jag har gjort för det har ju fört med sig någonting helt fantastiskt!!  Du vet nog att jag hade velat ha dig här hos mig fast jag har sagt att du inte ska få träffa min bebis men det får du ju skylle dig själv för ;) Hihi
Även fast det inte verkar som det nu så hoppas jag innerligt att du hinner komma hem innan du åker iväg så vi hinner kramas ordentligt för vem vet när vi får göra det nästa gång.. Love you baby!!





Saknar dig i massor!!


Kommentarer
Sara

Älskling pälskling, du är så söt! & jag lovar ska inte kalla din unge, för unge längre, de säga bebis nu mer ;) Kärlek!

2008-11-11 @ 21:12:50
URL: http://nogg.se/holmgren


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0