Promenad med en söt vän





Jag och Ida gick mot näsbyn på våran promenad så gick vi även förbi ip och kollade en sväng på Jockes träning så nu har jag varit och sett när dom träna oxå.. Jocke har frågat flera ggr om jag inte ska komma och se på deras träning men jag har tyckt att jag har bättre saker för mig varje gång men nu har jag iaf varit en sväng :) Jag är ju trots allt och ser på deras matcher när jag inte jobbar :)

Det var iaf riktigt skönt med en promenad och det behövdes efter dagen lunch på max :)  Och jag kände att jag orkade hålla högre tempo än tidigare.. Det kanske beror på att jag känner mig lite piggare den här veckan än vad jag har gjort tidigare, det var nog nyttigt för mig att vara hemma från jobbet och vila upp mig förra veckan..

När jag kom hem var jag iaf lite hungrig så jag åt två knäckebrös mackor med makrill på och tog mig en kopp te sen när jag sätter mig i soffan och ska slå på tvn så hittar jag inte tv kontrollen, jag letar överallt men kan absolut inte hitta den så det var bara att gå fram till tvn och trycka igång den.. Så nu sitter jag här utan tv kontroll så jag får se på samma kanal hela tiden för jag orkar inte gå upp och byta.. Hoppas bara den kommer fram snart!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0