Mys kväll





Ikväll har jag varit hos Ida och sett på tv och svammla på med henne och Sara..
Hade även en sån himla tur så jag fick mig lite massage, en inbakad fläta och målat naglarna :) Myys!!
Jag skulle verkligen behöva gå på massage för jag har så fruktansvärt ont i mina stackars axlar och även ryggen.. Har inte varit på massage på typ ett halv år så det börjar vara dax men jag väntar nog tills bebisen har kommit för det går ju inte så bra att ligga på bänken med magen.. Nog för att man kan ligga på sida lr sitta men jag tycker inte det är lika skönt.. Så är det ju inte så länge kvar och har jag klarat mig såhär länge så står jag nog ut ett tag till :)


Sen har Tesse varit här ett tag och vi såg en film som gick på tv.. Hon åkte hem för en stund sen och just innan hon for så frågade Sandra om jag inte villle följa med på hotellet.. Det hade som varit kul men jag orkar verkligen inte ikväll.. Har jätte ont i huvudet och så är jag svin trött så jag ska krypa ner i sängen och slå på en film att somna till..



Kommentarer
Hanna

Hahaha jooo. Men bättre sent än aldrig ;)

2008-11-16 @ 12:31:16
URL: http://wildbee.blogg.se/
IdaR

Jepp det stämmer... :) Börjar man 16.45 nu? Puss

2008-11-16 @ 15:53:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0