Kalas








Ikväll har det varit kalas med massa fika och mys hos Ida.. Himla trevligt med alla brudar!! Synd bara att inte alla kunde komma..
Vi började prata om inbakade flätor och så gjorde vicky en på mig men då kom linda sen på att hon ville lära sig hur man gör en fiskbensfläta så vi googlade och så gjorde linda en på lisa och lisa en på mig så nu har jag värsta fina flätan i mitt hår :) Synd bara att den inte hålls kvar över natten.. Jag är sämst på att göra frisyrer och kan knappt göra en vanlig fläta på mig själv så enda gångerna jag får vara såhär fin är om någon annan fixar..

Jag kom iaf på att jag har varit jätte sugen att fara på badhuset och bada lr simma och bubbla i bubbel poolen så frågade om inte dom andra ville följa med nån dag till veckan så nu har vi planerat in ett besök på badhuset :) Det blir najs!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0