Julpynt







Åhh jag blev helt plötsligt jätte sugen på att julpynta.. Har iofs inte så mkt julpynt men lite finns det alltid :)
Jocke ville att vi skulle ha en gran i år och det skulle faktiskt vara mysigt men då måste vi fara och köpa oss en isf..
Dom är ju trots allt inte nå dyra :)
Jag vill he en stor hängande julstjärna i köksfönstret!! Någon som vill skänka en för jag är fattigast??
Är jätte sugen på att dricka glögg och bara mysa på fast jag egentligen inte är så jätte förtjust i glögg men ändå..
Och nästa söndag är det julskyltning.. Tråkigt bara att det inte är som när man var liten då det var fullt med tomtar kring stan osv..
Dom seaste åren har jag inte alls haft minsta julstämningen och typ hatat julen för att det känns så tråkigt nu för tiden.. Det var mkt bättre när man var liten!! Men i år längtar jag mer än någonting annat till jul och det är ju inte så konstigt heller :) Så låt det gå fort!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0