Jag är världens tråkigaste att se film med







Igår när jag kom hem började jag fixa med middagen så det skulle vara klart när Jocke kom hem från jobbet.. Han hade tagit fram kotletter från frysen på fredagkväll så dom hade hunnit tina.. Jag började seka dom och lät sen sen koka så de inte skulle bli så segt.. Kittade med potatishalvor i ugnen och rev morötter.. En riktigt god middag måste jag säga att det blev :) Det vart även över lite så det blir min lunch idag :)
Det är inte ofta man hinner lr orkar laga nå speciellt avancerat på veckorna när man jobbar och så men nu slog vi på stort :)

Nåja hur som helst så laddade jag ner Arkiv X - I want to belive som vi skulle se igår men vi hann nog bara börja se den så sov jag.. Jag måste vara världens tråkigaste att se film med ;) Jocke såg iaf hela filmen så jag tror jag ska bädda ner mig och sen den på en stund :)



Ni har väl inte missat hur fint det snöar ute :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0