Jaa






Nu har vi varit och sett på huset igen och har även gjort intresseanmälan så då får vi se hur det går..
Vore som sagt himla skönt att bo sådär.. Vi kom fram till att vi får ta lite eftersom med tapeter om vi nu får det så blir det ju inte så dyrt på en gång.. Det enda negativa är nog att det är en liten bit från stan men då får man ju bara mer motion när man ska med vagnen :)
Hon som har hand om det där var iaf borta idag och skulle komma tillbaka imorron så då skulle dom ringa och säga om det är någon annan som gjort intresseanmälan före oss.. Annars får  vi ju bara bo i denna underbara lägenhet längre tills vi hittar något annat som passar och känns rätt :)


Jag har även varit till min chef och fyllt i den ledighetsansökan f.o.m måndag så då är det ganska exakt en månad till BF..
Känns ganska bittert att veta att jag kommer vara utan pengar december månad och kanske ännu längre tills jag får från fk.. Kommer ju liksom bara få min ob och det lär nog inte vara många kronor så har jag ju varit sjukskriven den här månaden oxå.. Suck!! Så det blir svårt att köpa julklappar för min del.. Nåja det är ju inte hela världen.. Vi får leva knapert.


Nu ska jag invänta min kära sambo och hoppas på att han är hungrig när han kommer från jobbet så vi kan äta för min mage kurrar för fullt..
Idag blir det fiskpinnar och potäter :)


Kommentarer
Jonna

Okej kolla upp vad de är för uppvärminngskostnader för jag vet att tidigare iaf har det varit svin dyrt att bo i dom husen. Dels har vissa utav huset luftburen värme och annars också så ligger elräkningen på typ 3000kr i månaden under vintern iaf eftersom de är elpanna. En bra sak att tänka på :) Vad är de för hyra där nu? Jodå vi trivs bra i huset, det är så skönt inge roligt och bo i lägenhet med hundar.

Längtar ni nå efter bebben då? :) Har ni inte hittat nå annat hus och köpa de är bättre än att hyra :)

2008-11-19 @ 15:17:46
URL: http://www.123minsida.se/russels
Jonna

Okej kolla upp vad de är för uppvärminngskostnader för jag vet att tidigare iaf har det varit svin dyrt att bo i dom husen. Dels har vissa utav huset luftburen värme och annars också så ligger elräkningen på typ 3000kr i månaden under vintern iaf eftersom de är elpanna. En bra sak att tänka på :) Vad är de för hyra där nu? Jodå vi trivs bra i huset, det är så skönt inge roligt och bo i lägenhet med hundar.

Längtar ni nå efter bebben då? :) Har ni inte hittat nå annat hus och köpa de är bättre än att hyra :)

2008-11-19 @ 15:18:01
URL: http://www.123minsida.se/russels
Sanna

man får ta ut föräldrapenning två månader innan BF. men du kanske inte vill slösa på dom dagarna :) och det förstår jag! :)

2008-11-20 @ 00:17:26
URL: http://sannabertils.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0