Idol





Jag måste bara säga att jag tyckte alla sjöng bra idag och att det var rätt person som fick lämna idol..
Jag har inte gillat honom alls så jag har velat att han ska åka hem länge!!
Nu tycker jag Johan ska åka nästa gång för han gillar jag inte heller sen får det gå som det går bara kevin kommer till final men det gör han nog.. Skulle inte förvåna mig om han vinner hela skiten!! Han sjunger ju bra varje gång vilket tema det än är..
Fast jag tycker jätte bra om anna oxå så jag hoppas hon tar sig till final oxå :)

Ne nu sängen så jag orkar upp till jobbet imorron..
Stackars Jocke som ska upp typ 5.30 för 6.30 åker dom iväg mot Uleåborg för att spela match.. Hoppas de går bra för dom :)

Nå godnatt med er!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0