Gårdagen




Jobbade dag igår och när jag hade lunch så passade jag på att baka en ny sockerkaka.. Eftersom att jag har en sambo som hellre äter fika än riktig mat så var den jag bakade här om dagen liksom slut..
När jag slutade så var det iaf hem och kirra mat och sen skynda till Mia för att kopiera garantin på min telefon som jag ska skicka in på lagning typ efter den har varit trasig i ett halvår.. När jag kom hem så kom Jockes föräldrar hit med vaggan och en tripptrappstol, vaggan var bäddad med ett lite täcke och en liten kudde med mumin sängkläder :) Så sött!! Sen for Jockes pappa och hämtade Jockes mormor som kom hit med spjälsängen som sedan byggdes ihop och bäddades med små sängkläder :) Jag vet att det är lite tidigt att bädda redan men jag kunde inte hålla mig :) Så nu står båda sängarna inne i barnrummet och bara väntar på att en liten bibes ska börja sova i dom :)


Kommentarer
Ida

Åhhhhhhhhhhhhhh, vad mysigt!

2008-11-13 @ 22:19:20
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0