...



PERSONLIGHET

Blyg: Ibland
Smart: Hehe nja
Långsam: Det beror på
Stressad: Ganska ofta
Tålmodig: Nja det beror på
Djup: Hmm väldigt sällan
Öppen: Kanske för mycket
Ärlig: Mjo
Positiv: Försöker
Ansvarsfull: Joo men kan vara rätt slarvig oxå
 
VÄNSKAP


Svikit en kompis: Säkert
Förlorat en bästa vän: Nja det tror jag inte
Sovit med en tjejkompis: Absolut
Pussat en av samma kön: Joodå
Slagit en kompis: Bara på skämt :)
En kompis som vet allt: Hmm?
Berättat hemligheter: Då är det ju ingen hemlighet
  
KÄRLEK

Blivit sårad: Jaa
Haft/Har stadigt förhållande: Jepp :)
Krossat någons hjärta: Säkert
Gett någon ditt hjärta: Jodå
Varit otrogen: Men näe!
Sagt att jag älskar någon och menat det: Givetvis
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Tror jag knappast

FAVORITER

Låt just nu: Right now
Pryl: Telefonen, datorn
Film: Flera
Bok: Vet ej
Lärare i skolan: Går inte skola
Plats: Sängen :)
Frukt: Mandariner dom är såå goda!
 
ÖVRIGT

Sytt: Joo i skolan
Opererat mig: Mjo
Cyklat omkull: Jepp de har jag
Sjungit i duschen: Johodå
Hoppat bungyjump: Nej men jag skulle vilja
Fobi för något: Blod, äckliga kryp m.m
Sett någon dö: Ne
Varit på begravning: För många gånger
Sagt att jag hatar någon: Det har nog hänt
 
LIVET

Svart eller vitt: Både och
Rött eller blått: Rött
Skriva eller tala: Beror på
Vatten eller coca cola: Vatten
Mobil eller mp3: Mobil.
Snygg eller charmig: Haha
Lösgodis eller choklad: Choklad
Frukt eller grönsak: Frukt
Film eller serie: Serie
Festa eller softa: Beror på
Sommar eller vinter: Sommar!
Fredag eller lördag: Lördag
Levande ljus eller lampa: Både och
Övervikt eller undernärd: Något där emellan
Kärlek eller vänskap: Både och


Kommentarer
milla

snodde av dig lite tidfördriv har inge att göra kram*

2008-11-03 @ 18:55:55
URL: http://millvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0