En till



jag kommer från: kalix
jag är just nu: hemma
hur gammal är du: 21
tycker du om någon just nu: javisst :)
om sex månader är jag: hemma med en söt liten bebis :)
gröna eller röda äpplen: gröna
vem ringer du när du är arg/ledsen: beror på
gillar du golf: ne
vilken tid gick du upp idag: vid 4
har du sovit i din egna säng inatt: jepp
har du strumpor på dig nu: ne
hur svarar du i telefon: hej lr hallå typ
är du ensam nu: ne Jocke sitter här brevid
vad ska du göra ikväll: snart sova
vad gör du imorgon: imorron är min lediga dag men jag vet inte ännu vad jag ska hitta på, ska iaf på kalas hos Ida
var vill du bo när du blir stor: vet ej
är det okej att gråta: men jaa
när grät du senast: oj det är länge sen
vilken årstid tycker du bäst om: sommaren
laddar du ner musik och film från Internet: jo
vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa massa massa, skänka till min familj, resa m.m
bär du glasögon eller linser: inte just nu men har glasögon
tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: ne
när går du upp ur sängen på en helgmorgon: då jag känner att jag orkar
har du piercing: mjo
vill du gifta dig: vet inte
vill du ha barn: jaa får ju snart ett :)
solar du ofta: ne är blekast
är du bra på att laga mat: det tycker jag nog
gillar du att dansa: jo
är du flygrädd: näe
hur vig är du: lagomt
vad dricker du helst när du är törstig: vatten
vilken är din favoritglass: choklad
tror du på ett liv efter döden: vet ej
tycker du om sushi: har inte smakat och tänker inte göra de heller
vad äter du helst när du ser på film: mandariner
lever dina föräldrar tillsammans: ne
vad heter du i mellan namn: helena som mamma
är du morgon eller kvällsmänniska: hmm
vilken ögonfärg har du: blå
vilken hårfärg har du natuligt: typ ljusbrun
vilka hårfärger har du haft: rött, brunt, blond, brunt med slingor, lila
har du någon gång gråtit dej till sömns: ja
biter du på naglarna: nej
är du beroende av något: tror jag inte
hur ofta tränar/motionerar du: så ofta jag orkar
senaste låt du hörde: minns inte
vad gör du på helgerna: olika
brukar du bädda sängen: ibland
hur många timmar sover du om nätterna: det är olika
senaste bok: emma mias dotter
har du kysst någon under den senaste veckan: jepp
vad var det senaste du sa: "du får se sen"
önskar du att du bodde någon annanstans: ibland
vem kramade du senaste: jocke
saknar du någon nu: ja
hur många lampor har du i ditt rum: här inne är det 3
vem ringde dig senast: lillasyster
gillar du att slåss: det är väl onödigt
vad är du allergisk mot: inge nå
var du glad igår: joo
vad är din favoritfärg: finns många fina
sminkar du dig: ibland


Kommentarer
MalinSvenssoon.blogg.se

Gratisbio är en jättebra sida där poäng=presentkort. Välj bland biobiljetter eller presentkort på bland annat H&M, Kicks, Stadium, Mio och många fler! Bli medlem här: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=44201



Genom att ange "M0lle" som värvare får du 75poäng som välkomstbonus!

2008-11-18 @ 23:20:37
URL: http://malinsvenssoon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0