Äckelsjuka




 

Jag skulle jobba den här helgen för att slippa ta ledigt lr ta ut semester nästa helg när vi är i sthlm men det gick inte så jätte bra för mitt lag.. Lördagen var hemsk, jag hade så förbannat jävla ont i magen så jag visste inte vart jag skulle ta vägen.. Pinade mig själv och försökte jobba men det gick ju åt helvetet de oxå..  Johannes fick typ göra allting själv sen fick han även köra hem mig efter jobbet för jag var inte kapabel att köra själv.. Väl hemma var det bara att pallra sig till akuten för mina dunder tabletter hjälpte inte ett skit.. På akuten tryckte dom i mig ännu mer tabletter och när dom inte hjälpte heller så fick jag en morfin spruta och var inte så skönaste jag varit med om.. Smärtan lättade lite grann men jag vart mest bara mossig.. Så for vi hem och jag trodde aldrig jag skulle orka gå den lilla biten hem.. Natten var ännu värre än dagen hade varit.. Spydde som en girs hela jävla natten och sov inte ett skit.. Så igår orkade jag knappt upp ur sängen för så fort jag klev upp började jag må illa..  Mysigt värre.. MYYYT!!


Idag mår jag iaf bättre och har orkat upp ur sängen och även ätit lite mat :)
Tvätt blir det i em så vi har nå kläder att ta med oss till Sthlm :) Gud så jag längtar!! :)






Måste även säga att jag har världens underbaraste pojkvän som foljde med mig till akuten och sen har varit springpojke åt mig hela dagen igår ;) *Kärlek*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0