Sol sol sol!







Nu har det varit sol i flera dagar :) Inte så lite härligt!! Nu vill jag ha sommar!!


Min påskhelg har varit najs.. Torsdagen var vi hemma hos oss jag sara jennie & hanna sen kom dom upp från anders oxå :) fredag jobbade jag mellan halv två och nio och när man kom hem var festen i full gång :) Var bara för mig att hälla i mig groggar :) Sen vart det hotellt.. Kul var det! Sen på lördag var det lugna puckar, var till nyborg och åt middag och sen låg vi på soffan hela kvällen, riktigt skönt :)


På en timme börjar min arbetsvecka, men den varar bara i tre dagar :) Soft!!
Då hinner jag pyssla på hemma oxå :) Än är det en hel del kvar :)










Emma är riktigt glad nu :)





Heipa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0