Pippi långstrump






Nu har jag sett pippi hundrafemtioelva ggr med Nova den här helgen :) Men när vi sett den några ggr idag så höll lillhjärtat på att somna i soffan så då var det bara att skynda sig och äta lunch och sen krypa ner i sängen och vila en stund.. Efter det packade vi ihop gummans grejer och sen bar det av till Råne marknaden där syster och åpa var.. Så Nova fick åka karusell för första gången, hon var lite rädd i början men sen tyckte hon bara det var kul :)
På vägen hem for jag förbi hos pappa en sväng coh efter det till Nyborg men nu är vi hemma..
Skönt med lite lugn och ro för nu har det varit full fart hela helgen vill jag lova :) Imorron har jag även sovmorron och börjar inte förrän halv två så då hinner jag sova ut :) Gubben är ju ledig imorron så då blir det morron mys :P Oftast när jag vaknar har han hunnit fara till jobbet :(


Nu ska jag flörta till mig tv kontrollen så jag slipper se fotboll :) Hihi



Hejsvejs!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0