Jag har ju gjort nån nytta iaf








Pratade med Anette på msn idag och vi kom överens om att hon ska komma hit på måndag :) Hon har ju trots allt inte hälsat på mig sen jag flyttade tillbaka till Kalix så det var på tiden :) Så vi får se vad vi hittar på för nå spännande :)




Jag och Jennie har nyss varit ute och promenerat med hundarna i en och en halv timme :) Det var riktigt skönt måste jag säga!! Har ju som inte kunnat vara ute och promenera på ett tag när jag haft så ont i ryggen men det gick hur bra som helst idag :)


Ähh nu ska jag nöta Sex and the city!!



Bye


Kommentarer
chris

Har en fråga i bloggen tänkte om du ville svara. Frågan är : Vilket land tror du vinner ikväll Sverige - Ryssland ?

2008-06-18 @ 21:17:42
URL: http://chrizs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0