Jag är sååå duktig!!




Nu har typ hela dagen gått och vad har jag gjort?? Typ plockat undan lite,suttit här,varit och handlat med Ida,suttit här,gjort sallad och nu sitter jag här och ska snart börja med maten.. Gu vad jag är duktig alltså.. BRA EMMA!!! Man ska fan inte planera att man ska städa för då händer det fan ingenting.. Är mkt bättre och impuls städa.. Nåja jag har ju inte gått och sova än så än hinner jag ju städa :) Kanske jag får hjälp av Jocke när han har slutat om jag har tur :) Men det tvivlar jag på han kommer nog lägga sig på soffan och vara skit trött ;) Hihi





Jag låg tidigare på soffan och tittade där dom höll på uppe på taket på bygget här ute och då jag legat och dumtittat en stund insåg jag att dom har ju fan ingen sele lr nå dom sitter fast med när dom är där uppe.. Vad gör dom om dom faller?? Det är ju fan svin högt.. Nå det drabbar ju inte mig om dom faller iaf.. Snäll jag är!!

Ne nu ska jag gå och slå igång ugnen och börja med maten :)



Heipa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0