Emmas lediga dag..





Idag är jag ledig och än så länge har jag inte gjort ett skit vill jag lova.. Har stigit upp från sängen och lagt mig här i soffan och nörda bara... Tänk om man skulle vara duktig och städa och fixa här.. Måste ävem få follat mina nya gardiner så jag kan hänga upp dom ngn jävla gång.. Igår var vi iaf och köpte lite blommor som vi har satt på balkongen :) De ni!!


Till helgen är det midsommar och vad är planerna? Joo, jobb hela jävla helgen.. Nåja, jag slutar 17 på fredag så efter de måste man väl fixa sig nå go mat osv... Får se vart de blir.. Sen på lördag blir det in´te mkt slappa utan iväg på jobbet igen.. puh!! Fan så trist och jobba varannan helg under sommaren.. Kan dom inte fixa nå bättre schema då iaf?? Men men man ska inte klaga det blir ju pengar iaf och det kan vi ju behöva ;) Hihi






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0