Det var som ett tag sen nu





Man skrev här... Veckan har varit väldigt skön iaf.. Jobbade endast tisdag och onsdag så jag har mest varit ledig :)
På måndag fick jag även göra någonting jag velat göra väldigt länge, fick nämligen klippa Jocke och Jimmy så nu ser dom ju ut som normala människor iaf:) Hehe :) Fick mig en ny Jocke ;)

Torsdag var vi till Happis och shoppade lite och så :)

Men igår var ju lätt den bästa dagen, fan så skönt det var ute alltså!! det var ju hur varmt som helst!! Så vi åkte ut till granhomlen och spelade kubb och åt gott och glassade under dagen :) Sen mot kvällen vart det brännboll och alkohol hos Ricke men inte för mig som är duktig och är nykter :) Var chaufför till luleå en sväng men jag kan då lova att crusingen sööög!!

Nåja nu ska jag vara social med flickorna :)


Heipa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0