Vad i helvete







Nu vart jag väldigt irriterad måste jag säga!! Ta inte för givet att allting allting ska vara fixat och klart, att det ska glänsa och vara fint, det är inte min grej och du är absolut inge bättre!!


Snart ska jag och Ida fara till Sangis byn en sväng och hälsa på Emma & Micke.. Har fan inte varit till dom på typ ett och ett halvt år lr nå sånt.. Så jag har inte sett deras hus lr nå.. Men nu är det dax :)


Jag och Ida var kring byn och så kommer det nå emo tjejer och traskar
Jag: Emos på stan
Ida: Undra om dom kuttar sig?
Jag: Vadå för nå?
Ida: Ja om dom skär sig

Det är bra om man har med sig hjärnan ibland :)





Jag fick värsta flashback från förra sommaren när vi var kring byn.. Shit alltså, våra sommarkvällar Sara :) *Saknar* Sara kan du komma hem nu!!  Tur det bara är en dag kvar nu :) Love you beibi!!











Kommentarer
Sara

Åh älskling pälskling, imorgon kommer jag :) Saknar dig så de är inte riktigt klokt ibland :)

2008-07-22 @ 17:30:10
Jenny

Läser att jag ska få en småkusin ;) hehe...

Vad roligt ! :)

2008-07-23 @ 01:53:42
URL: http://jennywikstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0