Tjockis





Som sagt så har helgen spenderats med underbara Sara :)
Vi har legat på Ekorr och sola käka god mat och bara myst på mest :)
Men på fredag var vi chaufför åt Maria till Piteå, lr jag var chaufför och Sara var med som sällskap.. Såhär i efterhand kanske man skulle ha stanna hemma för vi fick punka på vägen dit och hade självklart ingen domkraft så där stod vi som nå jävla fån.. Men som tur var så löste det sig rätt snabbt ändå så vi böt däck och fortsatte till Piteå.. Körde runt lite, käkade på Max och sen åkte vi hem.. Tur att Sara var med för typ alla sov på vägen hem :) Men den resan var som ändå kul :)
Jag var hemma vid 4tiden och somnade som en stock.. När jag sen vaknade vid halv 12 och fortfarande var trött som en gnu så tog jag mig själv i kragen och steg upp för det var ju så himla fint väder och sånt kan man ju inte missa..

Går dagen var lugn och skön och jag orkade inte med många knop.. Var med Sara och så var jag och Jocke till Nyborg och tvättade Bmwn sen låg jag här på soffan och halvsov så jag gick och la mig vid 23 så på morron var jag utvilad..
Dagen har självklart spenderats med Sara så har jag och mamma gjort sallad som vi har ätit till middag.. Gott var det och mätt blev jag men vid halv åtta tiden typ så ringde Sara och frågade om jag ville komma och äta potatisgratäng och grillat och sånt så var jag ju tvungen att fara dit för där är det alltid så gott hos familjen Holmgren :) Så nu sitter jag här och är väldigt mätt i magen..

Sen har jag ju fått mig ett nytt smeknamn där på Ekorr och vad kan det vara om inte tjockis :) Haha
Fast egentligen var det ju inge nytt :) Hehe

Magen växer iaf och byxorna börjar vara trånga i midjan :)

Nu har jag varit sjukskriven i 2 veckor så imorron är det dax att ta sig i kragen och stiga upp med tuppen och fara och jobba.. Som tråkigt när det väl har börjat vara lite sommar men samtidigt ska det bli skönt att inte bara slöa hela dagarna :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0