Hujja




Idag har ryssvärmen slagit till kan man lugnt säga!!
Lite bitter jag är över att jag inte varit ute och sola nå.. Först sov vi till typ 11 och sen var det bara att äta frukost och duscha för att sen fara på personalmöte.. Så där har vi suttit inomhus i tre timmar och det har varit snorvarmt ute och strålande sol.. Det känns ju bra.. Lr så inte!! Imorrron ska jag fan stiga upp tidigt och hoppas på fint väder så man hinner vara ute lite innan man ska och jobba..
Jag har iaf varit hurtig och promenerat till mammi efter mötet sen ner på stan och mött upp Jocke så gick vi till Vikingen och åt.. Hilma gött!! Sen promenerade vi hem och jag höll verkligen på att avlida av värmen!! Jag vet att man inte ska klaga när det väl är varmt och soligt men idag har det fan varit olidligt!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0