Första...





Första arbetsdagen idag sen jag blev sjukskriven och jag måste säga att det är skönt att vara tillbala även om det känns lite surt att jobba när det är varmt och så ute..
Nåja nästa sommar får jag ju ha sommarlov så :)

Telefonen ringde idag när jag var på jobbet och när jag svara så är det en söt liten röst som säger "Hallå!!! Emme!!" och vem kan det har varit om inte älskade söta Nova gumman :) Hon är ju bara för söt mosters lilla docka :)



Jag har varit dö trött efter jobbet idag men har hållit mig vaken och umgåts med Vickan Stefan Lisa Robin och Sanna och varit en sväng till Bjumis och sen sett film hos Vickan och Stefan :) Nu sitter jag här och håller på att somna så det blir väl sängen snart skulle jag tro..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0