.






Sitter här i Newcastle och är trött som tusan.. Skulle vara skönt att gå och lägga sig o sova men det känns lite tråkigt då det är lördag.. Fast vad kommer vi göra egentligen?? Inte många knop skulle jag gissa på :)

Idag har vi varit upp till Ökx och gått på marknaden och tittat.. När vi åkte dit regnade det jätte mkt men sen kom solen och då vart det varmt och skönt :) Köpte mig nå sockar och Jocke köpte två t-shirts så det fanns inte så mkt man ville ha :)
Sen när vi kom hem åkte vi till Granholmen och där var det sol och skönt :) Satt ute i solen och sen åt vi grillat ute.. Myys :) Ähh så ska jag sluta skriva onödiga saker och gå och lägga mig lr nå annat :)


byebye


Kommentarer
Ida

Newcastle tänkte jag först? Jaha har du åkt till England nu också? Hahaha, sen kom jag ju på :D

2008-07-19 @ 22:06:37
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Hanna

Jo det förstår jag ju att den svllde upp då du opererade dig. Men kul att det börjat synas ändå! :) Min är mest i vägen nu för tiden, man kan knappt böja sig ner, så får man andnöööd. Haha!

2008-07-20 @ 09:37:20
URL: http://wildbee.blogg.se/
Hanna

Joo herregud, det är inte länge kvar så är den borta! :) Va härligt, men jag kommer nog sakna den sen efter ett tag skulle jag tro, alla sparkar osv.. Det är sååå mysigt, du har nått att se fram emot :)

2008-07-20 @ 12:38:52
URL: http://wildbee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0