Det började bra



Vaknade som sagt före fan på morron och var och fixade med kontraktet till lägenheten och lämnade in färgkoderna på tapeterna och sen skulle jag ta bilen hem till mamma och leta fram nån mp3 så när man kommer ner till bilen så är det borta bitar från plasten och ena blinkersen är borta och den andra trasig.. Less!! Jag hade iaf inte lika otur som Ante och dom andra som blev av med all sin plast och tur var väl de.. Nåja det är ju inte hela världen det är ju ändå bara en bil..

Btw så har jag suttit hos vickan idag oxå och varit jobbig med henne som vanligt :)  Så har vi varit på Em och kollat en sväng oxå. Finns mkt man vill ha men det får bli ett senare projekt :) 

Ähh, nu ska jag ta och betala mina räkningar så det oxå blir gjort nån gång..

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0