Det är tur att man har mkt att göra!! Myyyt!!

Vad blir ditt namn baklänges? amme
Har du gjort en snöängel i år? ne inte de men det kanske kommer :)
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? 1natt i sommar
Platt eller lockigt hår? platt för det mesta men lockigt ibalnd :)
Är du kär i någon? att jag är ja ;)
Vad gör du när det regnar? myser lr deppar
Har en dröm gått i uppfyllelse? ja men visst
Vad har du för startsida på internet? google
Vem ringde du senast? millan
Tycker du att sengångare är söta? njae
Har du haft vattkoppor? jeppmjo det har jag
Har du någon gång testat karate? inte det
Vilken mobilringsignal? lätt den bästa nu
Minimorötter eller pommes frites? beror på
Första sporten du gick på? ingen aning :)
Vad längtar du mest till just nu? flytta till en större lägenhet så man kan röra sig hemma och köpa massa nya grejer :) Och att åka utomlands!!
Hur gammal har du tänkt bli? inte allt för gammal hoppas jag.. vill inte att folk ska måsta ta hand om mig
När åt du senast en fiskbulle? det var i höstas när jag bodde på ekorr då sara ville att vi skulle smaka fiskbullar i dillsås och det var absolut inte gott kan jag lova!! :)
Vad drömde du inatt? kommer inte ihåg
Vilken tv-serie är bäst? Typ One three hill och Sex and the city
Kan du gå ner i spagat? Nee
Vad åt du senast? en mandarin
Höga eller låga strumpor? höga på vintern :)
Vad är du mest rädd för i hela världen? att förlora dom jag älskar
Har du varit kär i en kändis? ne de har jag inte
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? ibland
Röd, grön, blå eller gul mjölk? röd
Vad har du för färg på ditt påslakan? vitt och grått
Vad ska du döpa dina barn till? ingen aning.. det finns mkt fina namn
Sommar eller snö? sommar men det är mysigt med snö ibland oxå :)
Bikini eller baddräkt? bikini
Snyggaste läraren? ingen.
Är du mörkrädd? ibland
Har du någon gång haft på dig ett par kallingar? det har jag säkert :)
Riktig gran eller plastgran? riktig är finare men med plast slipper man all barr :)
Tänt eller släckt när du ska sova? släckt annars går det dåligt
Luktar dina fisar hallon? men hallå, tjejer fiser inte
Godaste drickan till frukosten? vatten absolut
Senast lästa bok? vince & joy
Vem kramade du senast? nova innan hon åkte hem
Älskar du att sjunga? jaa jag gör nog de :) synd bara för er som får lyssna att det låter förjävligt :) haha
Vill du bli president? men nä
Har du spelat kille i en teater? nej
Duscha eller bada? duscha för det mesta men det är himla mys att bada oxå speciellt när det finns varm vatten ;)
Kan du ditt mobilnr utantill? kan inte alla de?
Har du tråkigt? förmodligen!!
Har du gråtit i skolan nån gång? det har jag
Stockholm city, Metro eller .SE? hmm?
Hur tar du dig till skolan? men inte går jag skola :)
Har du någonsin sminkat dig som punkare? nej
Sjunger du på toa? nej det gör jag inte
Vilken färg har din jacka? har ett par stycken men det jag använder flitigast nu är svart
Använder du långkallingar? ibland men jag fryser iaf :)
Är du höjdrädd? lite :)
Vilket land vill du åka till? just nu är det nog thailand jag helst vill åka till
Vad var det senaste som fick dig att skratta? nova gumman när hon jyrade på här :)
Vad ska du göra NU? jag ska ta på mig jackan och gå ut till bilen och åka hem och bada badkar om jocke har kommit hem :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0