Välbehövd sömn!






Det var faktiskt en del svårt att somna igår men jag lyckades till slut och när Jockes väckare ringde på morron så vaknade jag självklart och var klarvaken.. Då var klockan typ 7.10 och jag hade verkligen inte lust att stiga upp då.. Nå jag låg och drog mig till han for till jobbet och då tänkte jag att jag försöker sova en stund till innan jag ger upp och jag lyckades!! Sov ända till 11.40 se på fan :) Såååå skönt det behövdes!!


Nu har jag just ätit en smörgås och druckit thé, det behövs en hel del thé nu för min hosta och slemmiga hals har kommit tillbaka.. Suck!!
Kul om jag ska måsta vara sjuk när jag ska orka med en förlossning.. Nå jag får fortstätta med att pimpla thé i massor!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0