Haircut







Då var man korthårig då :) Känns faktiskt skönt men ovant.. Kommer säkert ångra mig sen men än så länge har det gått bra :)
Har klippt lugg och tagit bort minst en dm och klippt upp det en hel del..

Åkte till syster igår och har sovit där inatt och på morron blev i väckt halv sju när rörmockarna kom och skulle byta element osv. Sen åkte vi in till stan vid halv nio för Therese skulle till tandläkaren och under tiden for jag på coop en snabbis och sen på scandic och hälsa på.. Himla kul och träffa alla där :) Sen har vi gått på stan men hittade som inge.. Köpte en julstjärna till köket bara och på maxi köpte jag ett glöggset :)
Therese ville att jag skulle stanna och sova till imorron men jag hade ingen lust att vakna lika tidigt imorron igen så jag åkte hem..
Nu hänger stjärnan i fönstret och en trött Jocke ligger här i soffan och sover så sött :) Jag är ganska sugen på att sova jag med för jag är så himla trött men jag försöker nog hålla mig vaken några timmar till.. Kanske skulle fara på ica och hämta min telefon som är färdig lagad..



Hade tänkt lägga upp några bilder men det får bli imorron lr så..

Bjuder på en iaf



Kommentarer
Susanne

Krya på dig.. Åh,vilken fin bild. :)

2008-12-04 @ 10:59:59
URL: http://susannelindvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0