Typiskt!!






Min natt har inte varit rolig, har typ vaknat en gång i timmen av att jag varit så jävla piss nödig.. Det är någon som ligger och trycker på för fullt :) Så har jag hostat som ett jävla cp så jag typ inte kunnat andas.. Fast när Jocke höll om mig blev det bättre när jag blev varm ;) Så har jag självklart haft ont i mitt öga oxå och allting har bara varit jobbigt.. Jag som trodde att jag skulle få sova hur bra som helst när jag vaknat så tidigt igår och var dödstrött men icket..

Sitter vid köksbordet nu och funderar på vad jag ska äta till frukost.. Tror det blir fil och flingor och en god hemmagjord fralla till det och sen kanske en kopp te så kanske min hals blir lite bättre.. Mamma skulle även komma hit en sväng och se hur vi har pyntat osv...







Kommentarer
IdaR

Jaså du.. :) Är det skönt att vara hemma då?? :)

2008-12-04 @ 16:01:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0