Sleepy







Det är en dödstrött Emma som ligger i soffan nu kan jag lova.. Det blev inge handla tidigare utan vi åkte till Nyborg för att vi skulle äta middag där.. Var förbi hos Ricke en sväng var som ett tag sen man var dit. Sen for vi till J:s föräldrar och åt middag och efter det skulle det spelas innebandy där i byn så jag släppte av J på planen så åkte jag hem.. Orkade inte fara och handla själv så jag hoppas han kommer hem innan alla affärer stängt så vi hinner handla.. Kom iaf ihåg att boka tvättstugan som jag nu glömt hur länge som helst men det är länge tills vi får tvätta.. Inte förrän den 15:e.. Suck.. Hoppas nån avbokar så vi kan tvätta tidigare..




Jag är himla sugen på att lägga mig och sova men än är det ju lite tidigt tycker jag..
Imorron har jag iaf massa saker som måste fixas så det blir fullt upp..

Ne nu orkar jag inge mer..

Heipa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0