Pippigult








Jag måste ha silvershampoo typ nyss för mitt hår är typ pippigult och hur snyggt är det på en skala...
Nåja det kanske löser sig imorron om jag har tur :)

Sen vill jag ha ett sånt där dust it oxå för när jag klippte mig så satte hon det i håret och jag tyckte det funkade bra i mitt hår :) Sen dagen efter behövde jag bara rufsa lite i det så var det lika fin volym igen.. Najs!!

Nu blir det sängen för oss :)
Hade tänkt ställa klockan på typ tio imorron så jag inte sover bort hela dagen och kanske hinner göra nån nuytta :)


Natti natti


Kommentarer
Ida

Jag veeet. Jag trodde jag skulle vara den enda som tyckte det.. Och så pratade jag om det med Lisa på msn och hon och flera hon såg med tyckte också det! :)

2008-12-13 @ 00:15:04
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0