Nu var det klart






Då var knäcen klar och står ute på balkongen för att stelna :)
Fick koka det ganska länge idag för at det inte skulle vara för löst.. Hoppas bara dom blev bra!! Jag ville gärna ha dom lite hårdare än förra gången så vi får hoppas att jag lyckats!! Mitt där det är kanske dom blev mjukare :) Hehe nåja om inte annat finns det ju frys :)
Hann dock inte dammsuga något för jag har hållt på och plocka här och så var jag ju tvungen att lägga upp formar oxå men nu har jag iaf plockat undan all skrot och satt all tvätt i tvättkorgen så det är bara ta fram dammsugaren sen :)
Nu ska jag ta på mig nå vettigare kläder och sen ska jag och hämta min gubbe på jobbet :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0