Myyyyyyyyyyys!!





Gud så det lever om i magen :) Så himla mys!!
Jag måste ju bara få skryta lite om min lyx graviditet..
Har knappt haft några sdr alls och när jag väl har haft det så har det bara varit lite som inte direkt gjort så ont, har inte samlat på mig ngn vätska(än iaf), har inte haft foglossningar som jag var helt sä säker på att jag skulle få, så har jag inte blivit stor som en flodhäst heller som jag hade förväntat mig.. Visst nog har jag gått upp ett antal kilon men ändå inte så farligt.. Jag har däremot haft ischias i början och har nu börjat få det igen fast det är inte lika ont nu som det var i början.. Det har liksom varit något helt annat än vad jag förväntat mig från första början.. Eftersom att jag har himla lätt för att pendla i vikt och har sån himla otur med allt så var jag helt säker på att jag skulle bli stor som ett hus, samla på mig massor med vätska, inte orka göra ett skit och bara känna mig äcklig och ful men jag säger då det, att vara gravid är någonting av det mysigaste och finaste som finns :) Man kommer nog sakna magen lite sen när den väl är borta :)




Tänk att det ligger en liten människa där inne hur otroligt och häftigt är inte det :)


Kommentarer
Suzy

Vi har till 10. Men om du har 6:an,så ta 5:an,kanske.. Du ser ju när det börjar koka,men det kokar över lätt,så ta en hög kastrull. Jag gjorde i en teflon,lätt att diska sen. :)

2008-12-02 @ 19:11:33
URL: http://susannelindvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0