Mjo

Senast

Du var full: Det var i april
Du rökte: Röker inte
Du snusade: Typ maj
Du färgade håret: Typ 1månad sen kanske
Du grät: Kommer inte ihåg
Du tränade: Det var ett bra tag sen
Du solade solarium: Typ 1månad sen
Du köpte nya kläder: Tisdags :)
Du åkte buss: När jag och Jennie var till Sara i mars tror jag
Du åkte taxi: Oj det var länge sen
Du åkte tåg: 2,5år sen kanske
Du smsade någon: 5minuter sen
Du ringde någon: Igår
Du camade med någon: Flera år

HAR DU NÅNSIN

Hoppat studsmatta: Jepp
Tagit kort på dig själv: Ja undra
Skolkat mer än 3 skoldagar i rad: Javisst då
Sovit mer än 10 stycken i ett tält: Nej
Badat mitt i natten: Ja
Spytt för att du var för full: Ja
Trillat när du åkt skidor: Ja
Gråtit till en bok: Nja det vet jag inte
Fått IG: Mhmm
Har du fastnat med tungan på en lyktstolpe när det vart kallt: Inte vad jag kan minnas
Har du haft sex utomhus: -
Har du haft sex med någon du haft känslor för: Ja
Har du haft sex med någon du inte haft känslor för? Ja

FAVORIT

Mat: Allt möjligt kommer inte på nå speciellt nu
Färg: Olika
Lukt: Nystädat
Årstid: Sommar
Glass: Cholkad
Alkoholdryck: Nån god cider
Cigarett: Röker inte
Snus: Inget just nu
Film: Vet ej
Plats/ställe: Sängen


JUST NU

Humör: Trött och less på att inte kunna sova
Klädsel: Morronrock
Smink: Inge
Frisyr: Sovfrilla
Sysselsättning: Sitta här och nörda
Plats: I soffan
Väder: Kallt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0