Lucia




Idag är det lucia och Helens födelsedag :)
Jag måste ju bara skryta om hur duktig jag har varit nu.. Ställde klockan på tio för att jag inte skulle sova bort hela dagen men jag snoozade till halv elva innan jag steg upp vilket ändå var bra med tanke på att jag sovit till minst tolv dom senaste dagarna :) Så nu sitter jag här i soffan och har nyss ätit lite sallad och druckit mitt goda thé..
Hade tänkt få städat lite här idag oxå så vi får se hur det går med den saken..
Just efter fyra ska jag iaf och hämta J på jobbet så jag har ju några timmar på mig :) Ska köra honom till byn för dom har match fem så det blir att se bandy idag och jag hoppas att det inte hinner bli kallt under dagen för då blir det så jobbigt att stå där..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0