Kyligt






Brr vad kallt och kyligt det är ute.. Och jag kan då lova att det inte är speciellt varmt här inne heller.. Det var 15 grader när vi vaknade och har eldat sen dess och nu är det 17 så det går framåt iaf sakta men säkert.. Tur man bor i lägenhet där det inte kostar att ha på värmen för jag gillar ju när det är 22-23 grader inne :) På morronen när man vaknar vill man ju gärna att det ska vara varmt och gossigt :)
Dom brukar inte ha såhär kallt annars men dom borrade bergvärme i sommar och förra veckan när jag var här så kom det ju nå rörmockare och tog ut alla gamla element och satte in nya så sen dess har dom fått elda men idag skulle dom väl komma och installera den nya pannan så dom slipper frysa..

Gumman är hur snäll och lugn som helst och vi har leagt i soffan hela morronen jag myst och sett film :)

Nu ska jag gå och slänga in mer ved så det blir riktigt varmt nån gång :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0