Skitväg







Usch och fy så hemsk Boden vägen var alltså.. Från det vi svängde av e4n ända fram till Boden var det ett helvete att köra!! Det vibrerade och lät illa i hela bilen och det kastade och drog i bilen från alla spår.. Tack gode gud för att det var jag som körde annars hade jag nog fått vara lite rädd :) Det var liksom packad snö som var helt guppig och öjämn så därav allt oljud m.m

Hur som helst så gick det bra att köra och när vi kom hem så körde jag J till träningen och sen for jag till mammi en sväng och hämtade tomtedräkten hon köpt till bebisen ifall den skulle hinna komma innan jul :) Sen har jag sprungit i tvättstugan och suttit här i mörkret med tända ljus och en mugg mumsigt thé..

Nu blir det tvättstugan igen så vi inte behöver hålla på hela natten..

Och tack Ida för hjälpen idag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0