Bm besök





Idag gick det himla fort hos BM tror jag bara vär där i typ 15minuter lr liknande.
Hur som helst så hade magen vuxit 2cm sen sist så alltså är den nu 37cm och hjärtljuden låg på 137slag/min,, Var lågt den här gången men hon sa att oftast så blir det lägre mot slutet när barnet blivit större och inte kan röra sig lika mkt..
Bebisen låg även som den skulle vilket den nu har gjort dom senaste 9veckorna..
Blodtrycket var även bra och hon tyckte att jag såg alldelens för pigg ut för att det ska vara dax snart så vi får väl se :)
Fick iaf en ny tid den 30e om den inte kommit då. Men det ska vi väl hoppas på att den har :)



Nu ska jag lägga mig och försöka sova en stund så jag orkar göra nå sen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0