Annandagen








Jepp idag är det annandagen och här sitter jag fortfarande med bebis i magen..
Ska bli så spännande att se när h*n behagar komma :) Och är det nu en tös lr gosse?? :)
Jag har ju som varit rätt säker hela tiden på att det är en liten gosse i magen men såhär mot slutet så har jag börjat tvivla och undrar om det verkligen inte är en tös :)
Den som väntar får se :)
När man har frågat Jocke vad han tror att det är så har han sagt att han inte vet men nu mot slutet så har han sagt att han tror det är en flicka :)
Vi får se vi får se :)


Ska snart göra mig klar och fixa lunch innan jag ska hämta Jocke på jobbet kl12 för att åka mot byn och bandy matchen..


LATER!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0