Åkrädd







Jag sitter precis och diskuterar med Jocke via sms angående det här med att jag är så himla åkrädd..
Och en del går det ju självklart bättre att åka med än andra..
Jag menar vissa är ju bättre på att köra bil än andra och då behöver jag ju inte vara fullt lika rädd men om jag åker med någon som är sämre på att köra bil lr som jag tycker kör väldigt osäkert då är det ju klart att man är mer rädd.. Eller hur?? Och på vintern blir det ju självklart ännu värre med min rädsla!!
Jocke tycker iaf att jag är svammlig :)

Därför kör jag helst själv än att åka med någon annan.. Oftast iaf :)

Är det någon mer än mig som är åkrädd??


Kommentarer
Ida

Jag är bara åkrädd ibland.. Men har blivit mer och mer på sistone faktiskt.. Hoppas du slipper vara rädd när ni ska in på BB.. :)

2008-12-18 @ 12:52:52
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Suzy

Jag e åkrädd med vissa personer..

2008-12-18 @ 14:18:47
URL: http://susannelindvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0