+4 dagar







Jag är helt slut efter Luleå trippen.. Tur att vi inte traskat runt på stan i flera timmar för det hade jag aldrig palla..
Vi kollade en sväng i shopping där det var hur mkt folk som helst för idolerna skulle ju vara där idag.. Köpte nå trosor på h&m vilket alltid är bra att ha :)
Så var vi på nån spelbutik där Stefan köpte ett ps3 och sen kollade vi i strand där jag skulle se efter en sån där nack kudde till badkaret men då hittade jag kakeldekor som jag letat jätte långe och det har aldrig funnits svarta som täcker hela plattan men nu gjorde det de så kudden får vänta till en annan gång för jag var ju bara tvungen att köpa dekorerna nu när det fanns och fattig som jag är så hade jag inte råd med båda..
Får se när vi orkar häva upp dom bara, men jag tror då det kommer bli jätte fint!! Är så trist när det bara är vitt kakel..

Sen for vi på storheden där jag köpte ett väggfäste till tvn som Jocke beställt och sen bjöd Stefan oss på max mat så vi skulle slippa svälta :) Efter det bar det av hemåt vilket var himla skönt för nu sitter jag här helt trött och slut och känner att jag inte orkar med något mer idag så det blir lugna puckar resten av kvällen.. Gubben har somnat på soffan så jag ska väl låta honom sova en stund innan vi ska ta tag i alla räkningar som ska betalas.. Förhoppningsvis blir det något oth avsnitt senare :)

Imorron är det 30decembar vilket innebär att pappa fyller år och att jag gått över 5dagar så kl13 blir det kontroll hos BM så då får vi se vad hon säger.. Synd bara att BM som jag brukar ha är ledig för henne tycker jag verkligen om.. Nåja det ska nog gå bra..




Magen för ca 1vecka sedan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0