25 December och ingen bebis

'








Nepp ingen bebis än och jag tror nog det dröjer ett tag till innan h*n bestämmer sig för att komma ut ur magen :)
När vi gjorde ul i v5 så fick vi ju 5januari som bf dag men sen när vi gjorde ul i v19 så ändrades det till 25december så vem vet det kanske stämde från början ändå :) För bebisen skull så är det ju bara bra om den kommer i januari så slipper den ju fylla år sist på året..
Nåja det är bara vänta och se när den behagar att komma :)

Är nyss hemkommen från mamma och det var himla skönt med en liten promenad men gud så man blir trött och anfådd av att bara gå en sån liten bit :) Men jag har ju några extra kilon som jag bär på nu så det är ju inte så konstigt :)

Nu ska jag ta tag o disken och även städa lite här så hade jag även tänkt byta sängkläder, sen när Jocke kommer hem från jobbet ska vi till Nyborg och äta och ni kan ju säkert gissa vad det blir :) Julmat!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0