13timmars sömn







Shit my god, jag somnade vid 22 tiden igår ikväll och har sovit till 11.30 lr jag vaknade vid 7,30 när jocke for till jobbet och då steg jag upp och åt frukost men sen var jag så trött så jag la mig igen och somnade.. Så nu ska jag inte klaga på att jag inte kan sova..
Pratade iaf med Vickan för typ en halvtimme sen och dom skulle till Luleå en sväng så hon fråga om jag ville följa så det ska jag göra så jag har något att göra idag.. Man blir så himla rastlös av att bara gå hemma och vänta..
Nu väntar jag bara på att hon ska höra av sig så jag kan gå ner :)


Heipa


Kommentarer
sassan

Jo tack allt är bra med oss!! Hur är det själv då? ingen liten bebis ännu? har du långt kvar?

2008-12-29 @ 17:50:38
URL: http://sassan86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0