V23






Idag går jag in i vecka 23, shit vad tiden går fort alltså!! Igår hade vi p-möte och en av scheferna tyckte jag hade så mysig mage och Petra tyckte den var liten med tanke på vilken vecka jag är i :) Men själv tycker jag ju att den är stor :) Och större lär den ju bli :) Guud så mysigt!! Men jag hinner ju njuta för än är det ju ganska länge kvar så



Börjar jobba på en timme så man kanske skulle ta och göra sig klar och äta lite lunch så man orkar..
Ikväll är det te och mys kväll hos Ida med flickorna så dit måste man väl en sväng när man slutar men det blir inte många timmar för imorron börjar jag tidigt och ska ju ta mig upp i tid.. Nåja det är skönt att jobba dag fast man måste stiga upp så tidigt :) Ne nu är det dax att dra sig härifrån :)

Off too wooooork


Kommentarer
Hanna

Joo det är faktiskt ganska skönt att hon sover så bra :) Jaa herregud, du lär hinna köpa massor! Och man kan ju bara inte sluta handla heller ;)

2008-08-29 @ 12:51:04
URL: http://wildbee.blogg.se/
Anonym

Jo det är sant, man får ju mycket :) O sedan växer dom ur kläderna så fort..

Iaf första storlekarna 50,56..

Jo hon kommer nog så fjuttig ut i den nya stolen, men hon är så sur när hon ska åka bil med den gamla nu..

Haha, hela tiden ska hon försöka sitta rakt upp, och när inte det går så blir hon väldigt sur! :)



2008-08-29 @ 13:07:57
URL: http://ewepelin.blogg.se/
Hanna

Hon satt i bilen med pappa sin o väntade, jag var bara in en snabbis ;) Du lär nog hinna se henne ska du se. Du vet ju vart jag bor nu :P

2008-08-29 @ 23:14:00
URL: http://wildbee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0